Céges blog írása - felesleges időpocsékolás?
Szerző: Balog Marianna | céges blog, marketing, tartalomírás

Sokan tekintenek rá szükséges rosszként és csak barátkoznak a gondolattal, hogy mi lenne, ha lenne. Vannak, akik írnak ezt-azt, olykor-olykor (például, mikor kedvük tartja), és akadnak olyanok is, akik nagy hangsúlyt fektetnek rá: rendszeresen érdekes, releváns, hiteles, kereső- és olvasóbarát tartalommal töltik meg céges blogfelületüket. Vajon felesleges időpocsékolás, szükséges rossz vagy éppenséggel kiváló online marketingfogás egy céges blog vezetése?
Az első lehetőséget teljesen kizárhatjuk; körülbelül fél perc múlva tudni fogod, hogy miért nem elfecsérelt idő céges blogot vezetni. A "szükséges rossz" találó lehet akkor, ha nem kívánsz pénzt áldozni vállalkozásod marketingjére, írni viszont nem szeretsz, előbbi oknál fogva azonban kénytelen vagy. Hogy kiváló marketingfogás lenne egy céges blog vezetése? A válasz egy határozott IGEN.
Egy jól szerkesztett, rendszeresen és megfelelő tartalommal ellátott blog bizalmat épít, az olvasókat a tartalmak megosztására ösztönzi a közösségi oldalakon, és nem utolsó sorban jó pozíciót biztosít az oldal számára a Google keresőjében. Ezek pedig mind hozzájárulnak a márkaépítéshez, valamint a cég ismertségének növeléséhez. Ennek következtében az eladások növekednek - és mi más lenne a cél egy vállalkozás esetében, mint egyre többet és többet eladni...

- Ha még nincs céges blogod, de szeretnél indítani egyet, azonban nem tudod, hogy kezdd el...
- Ha van céges blogod, de az írás nem a te asztalod, vagy éppen csupán nem szeretnéd a drága idődet - melyet a saját szakterületeden végzett munkával tölthetnél - tartalomírásra pazarolni...
...keress fel minket bátran! Segítünk. Ha pedig most indítasz vállalkozást, még 10% kedvezményt is kapsz szolgáltatásaink árából, hat hónapig.