Ezért kell Facebook-oldal a vállalkozásodnak - 3 nyomós érv a céges Facebook-oldal mellett
2019.10.02
Szerző: Balog Marianna | facebook, marketing, szövegírás
Feltétlenül olvasd el az alábbi írást, ha
- kezdő vállalkozóként éppen azon tanakodsz, hogy milyen csatornákon érhetnéd el leendő vevőidet/ügyfeleidet;
- nem ma kezdted a szakmát, de a vállalkozásodnak még nincs Facebook-oldala;
- a vállalkozásodnak van Facebook-oldala, de ritkán osztasz meg rajta tartalmat.

3 nyomós érv, amiért vállalkozóként érdemes kiaknáznod a Facebook-oldal adta lehetőségeket:
- Közvetlen kommunikáció a célközönséggelA Facebookon közvetlenül kommunikálhatsz az oldalad követőivel, azaz a célközönségeddel. Ez a legjobb módja annak, hogy megismerd a meglévő, illetve a potenciális vevőidet/ügyfeleidet, ami pedig elengedhetetlen, amennyiben egy folyamatosan növekvő-fejlődő vállalkozást szeretnél a magadénak tudni. Ha napi kapcsolatot nem is ápolsz a követőkkel, de legalább hetente kétszer posztolsz érdekes, értékes tartalmat, a céged, márkád, szolgáltatásod, terméked a követőid tudatában marad.
- Bizalomépítés
A személyes "jelenléted", az arcod, valamint az oldalad követőivel folytatott beszélgetéseid bizalmat építenek a vállalkozásod iránt; a bizalom pedig a hosszú távú, gyümölcsöző üzleti kapcsolat alapja. - Reklám
Nincs jobb reklám a személyes ajánlásnál. Ha releváns, hiteles, érdekes vagy éppenséggel vicces tartalmakkal töltöd meg a Facebook-oldalad, biztosra veheted a megosztásokat. A már meglévő, elégedett vevőid/ügyfeleid még akár ajánlhatják is, a megosztások mellett, a termékedet, szolgáltatásodat. Egy-egy blobejegyzésed/cikked megosztásával pedig közvetlenül a blogodra, a weboldaladra vagy a webshopodba irányíthatod a követőidet.
Sikerült meggyőznünk arról, hogy vállalkozásodnak szüksége van Facebook-oldalra, de nincs időd és/vagy energiád a tartalmak létrehozására?
Erre is tudunk megoldást... Bízd ránk a feladatot! A részletekért kattints IDE!